Grattis till vinnarna – härlig laganda trots regn

Det blev en rafflande final när “Golfutbyte Upplands 2-mannascramble” avgjordes den 2 juli.
– Jätteroligt att vara med, sa Jonas Messing, som tillsammans med Daniel Edenius tog hem segern och tog emot fina priser.

På andra plats kom laget med det kreativa namnet “Toppen & Duffen”. Duon bestod av Catharina Frostner och Andreas Steen från Öregrunds Golfklubb. Tredje pris gick till GolfUppsalas team Gustafsson/Johansson med Dennis Gustafsson och Martin Johansson.

Tävlingsledarna Christian och Helene Blom tackade alla deltagare för en grym insats på banan. Vädret var verkligen varierande under dagen. Solsken byttes till regn på bara några sekunder. Tur att golfspelarna var utrustade med bra golfkläder som stod emot vätan.